Politikalar
Isuzu'nun Türk otomotiv sektöründe öncülük yaptığı konular arasında belki de en önemlisi müşteri memnuniyetini ön plana çıkaran hizmet anlayışı olmuştur. Kuruluşundan bu yana üretim, satış ve satış sonrasında kalite bilincine önem veren Isuzu olarak hizmetlerimizi kesintiye uğratabilecek olayların en az hasarla atlatılmasını ve hizmetlerimizi kesintisiz sürdürebilmeyi sağlamalıyız.
Sadece sözleşmelere dayalı, yasal ve regülatif bir gereksinim olmasının ötesinde ilişkide olduğumuz tüm iş paydaşlarımıza, çevremize, ülkemize ve topluma karşı sorumluluğumuz söz konusudur.
Bu nedenle, Isuzu olarak iş sürekliliği politikamızın amacı, olası her türlü olağanüstü durumda öncelikle insan hayatını emniyete almak, iş sürekliliği kesintisi yaratabilecek olayları ve etkilerini önlemek veya minimumda tutabilmektir. Mümkün olan en kısa sürede, faaliyet alanlarımızda gelen talepleri, ihtiyaç duyulan minimum seviyede karşılayabilir hale getirmek ve yine mümkün olan en kısa sürede normal hizmet seviyelerine dönebilmektir.
Başarılı bir iş sürekliliği yönetimi için tüm çalışanlarımızın, tedarikçi ve iş ortaklarımızın üzerlerine düşen görev ve sorumlulukları bilmeleri, olay öncesinde ve durumunda başarı ile uygulayabilmeleri ve hazırlıklı olmaları gereklidir. Bu nedenle düzenli olarak eğitim ve farkındalık faaliyetleri, denetlemeler ve tatbikatlar yapılır.
Isuzu bünyesinde gerçekleştirilen iş sürekliliği çalışmalarında ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi standardı referans alınmıştır, bu sistem canlı tutulması gereken bir sistemdir ve sistemin başarısı için sürekli iyileştirme esastır.
Genel Müdür
TUĞRUL ARIKAN