Çiftçinin En Büyük Destekçisi Yeni Isuzu D-Max, Güçlü 1.9 Litre Dizel Motoruyla Türkiye Yollarında
Yeni 1.9 lt motora sahip D-Max, eski 2.5 lt’lik modelle aynı teknik verileri sunarken, rakiplerine oranla 8 bin TL daha düşük MTV oranına, daha düşük yakıt tüketimine, daha sessiz kabin içine ve daha uzun bakım periyodlarına sahip. Çiftçiler için en ideal pick-up olan Yeni Isuzu D-Max, 2018 yılı içinde çift kabinin haricinde tek kabin versiyonuyla da satışa sunulacak.
Yenilenen Isuzu D-Max, tek ve çift kabin seçenekleri ve üç farklı donanım seviyesiyle Türkiye’de satışa sunuluyor. Tüm özellikleriyle önceki nesilden daha da gelişmiş olan Yeni D-Max, Türkiye’de 4x2 ve 4x4 baz, donanımlı ve en üst donanım seviyesi olan V-Cross versiyonlarıyla kullanıcıların karşısına çıkıyor. İlk olarak 2017 yılında full donanım seviyesi V-Cross modeli satışa sunulurken baz ve donanımlı versiyonlar ise 2018 yılında Türkiye’de Anadolu Isuzu Fabrikası’nda üretilecek.
Yeni araçtaki en büyük yenilikler, baz modelden itibaren tüm versiyonlarda standart olarak sunulmaya başlanan Led gündüz farları, yokuş kalkış ve iniş desteği, elektrikli-ısıtmalı yan aynalar, uzaktan kumandalı kilit ve kadranlarda vites değişim göstergesi olarak dikkat çekiyor. Tüm versiyonlarda sunulan yepyeni bir 1.9 litrelik turbo dizel motor ise selefinde kullanılan 2.5 lt’lik çift turbolu motorla aynı güç oranını sunarak eski versiyondaki yüksek taşıma kapasitesini aynen koruyor. 164 PS ve 360 Nm tork üreten yeni motor, 3,5 ton çekme ve 1 ton yük taşıma kapasitesiyle özellikle çiftçilerin arazi ortamlarında ihtiyaç duyduğu taşıma kapasitesini en iyi şekilde karşılıyor. Yeni D-Max, tüm bunları yaparken hem konfordan ödün vermiyor, hem daha az yakıt tüketimi sergiliyor hem de 5 yıllık süreçte rakiplerine oranla 8000 TL daha az MTV oranıyla bütçeyi de yormuyor.
Çiftçinin tüm ihtiyaçlarını karışayabilecek güçlü pick-up; Yeni Isuzu D-Max
Yeni Isuzu D-Max, ister arazi ortamında ister şehirde kullanılsın, rakiplerine oranla daha sessiz bir motor, daha konforlu sürüş, daha güçlü çekme ve taşıma kapasitesi, toplam maliyetlerde ise daha az işletme gideri sunuyor. Motor hacminden dolayı 5 yıllık periyodda rakiplerine oranla 8000 TL’den başlayan MTV avantajlarıyla satışa sunulan D-Max, garanti süresi olarak da 5 yıl veya 100,000 km garantisi sunarak ürün kalitesini ispatlıyor. D-Max kullanmak her anlamda kazanç sağlıyor. Bakım periyodları rakip markalarda 15 bin km’de bir iken Yeni Isuzu D-Max’in bakım periyotları 20 bin km’de bir gerçekleşiyor.
Yeni D-Max, önceki versiyonla aynı motor gücünü sunan yeni düşük hacimli motoruyla aynı zamanda ekonomi yapılmasını da sağlıyor. Yapılan geliştirmelerle 1.9 lt’lik motora sahip Yeni D-Max’in yakıt tüketimi bir önceki versiyona göre %7 ila %18 oranında azaltılıyor. Yeni D-Max V-Cross, 1.9 lt’lik yeni motoru ve 6 ileri otomatik şanzımanla 7,8 lt/100 km ortalama yakıt tüketimi sergiliyor. 2018 yılında üretimine Türkiye’de başlanacak olan 4x2 baz model ise manuel şanzımanla ortalama tüketimde 6,3 lt/100 km gibi çok düşük bir veri sunuyor.
Yeni Isuzu D-Max’in kamyon DNA’sına sahip olduğunu ve çiftçinin tüm zorlu şartlarda en büyük destekçisi olduğunu söyleyen Anadolu Isuzu Pazarlama ve Kurumsal İletişim Müdürü Selda Çelik “D-Max’i, Özgüveni DNA’sında mottosuyla satışa sunuyoruz. 2018 yılı boyunca aracın tüm iletişim çalışmaları için Ozan Güven ile çalışacağız. Yeni D-Max, hem şehirde hem de tüm arazi şartlarında dayanıklılığıyla ön plana çıkan bir araç. Ozan Güven’in D-Max’in profiliyle örtüştüğünü ve aracımızın tanıtımında bizlere büyük katkı sağlayacağını düşünüyoruz.” dedi.
Anadolu Isuzu Kamyon ve Pick-up İş Birimi Direktörü Yusuf Teoman ise “Yedinci nesil D-Max, vergi avantajı sağlayan yeni 1.9 lt’lik motoru, 4x4 çekiş özelliği, 6 ileri yeni otomatik vitesi ve premium donanımlara sahip V-Cross donanım seviyesiyle Türkiye’de satışa sunuldu. 2018 yılı içinde bu aracımızın satışlarında büyüme ön görüyoruz.” şeklinde konuştu.