Değer Zinciri
Isuzu, değer zincirinin uçtan uca entegre bir yaklaşımla yönetimine odaklıdır.
Isuzu’ya göre tedarik ağı yönetimi, pazarlama, bayi ağı geliştirme ve satış sonrası hizmetler değer zinciri yönetiminin temel taşları ve kurumsal performansı ivmeleyici adımlardır.
İnsanları ihtiyaçları olan güvenilir araç ve hizmetlerle en üst güvenlik ve kalite standardında buluşturmaya odaklı olan Isuzu, gelişen teknolojilerin ve kalite sistemlerinin kullanımı suretiyle, değer üretme döngüsündeki başarısını uçtan uca sürdürmeyi ve müşteri memnuniyetini geliştirmeyi hedeflemektedir.
Isuzu’nun 2024 yılı Değer Zinciri Performansından Satırbaşları
Tedarikçileri objektif olarak değerlendiren bir yaklaşım
Isuzu, tedarikçilerini belirlerken çok sayıda kriteri göz önünde bulundurmakta, objektif ve yalın bir yaklaşım izlemektedir. Bu kriterler arasında ilk akla gelenler şunlardır:
- Isuzu’nun politika ve stratejilerine genel olarak uyum sağlama
- Çocuk işçi, zorla çalıştırma, ayrımcılık uygulamalarına izin vermemek
- Bilgi gizliliğine uygun davranmak
- Toplu sözleşme ve sendikalaşma hakkına saygılı olmak
- Yasaların ve sektörün getirdiği standartlara uymak
- Yasal çalışma ve çalıştırma saatlerine uymak
- Etik kurallara saygılı olmak
- Çevre ve İSG konularında yasal mevzuata uygun üretim yapmak